Krijkamp Den Oude Koningstocht

Address: Watergoorweg 52, 3861 MA Nijkerk, Nederland
  • Wordt gesponsord door: Krijkamp Den Oude accountants en adviseurs
  • Afstanden: 40 km, 75 km & 100 km

Krijkamp den Oude Koningstocht op vrijdag 27 april 2018.

De tochten van 75km en 100km voeren via een groene route door de Gelderse Vallei naar Zwartebroek, Terschuur en Barneveld. Hierna komt het eerste klimmetje, namelijk de Goudsberg, waarna het verder gaat via Wekerom en Harskamprichting. Hier is een koffiestop gepland. Vervolgens voert de 100 km route via Kootwijk en de Asselse Hei naar Hoog Soeren die prachtig in de bossen ligt. Via de heuvelachtige Kampsteeg rijden we naar het hoogste punt van de route en gaan daarna in een snelle afdaling naar Uddel. Een laatste klimmetje brengt ons daarna in Garderen en Putten. Via de oude vogelrijke polders bereiken we tenslotte het vertrekpunt. Voor route beschrijving klik hier.

De 75km rijdt vanaf de koffiestop via Stroe naar Garderen waar zij weer aansluiten bij de 100km. Voor route beschrijving klik hier.

De 40km deelnemers vindt zijn weg via rustige wegen en paden langs de buiten gebieden van Nijkerk en Putten naar Garderen waar een koffiestop is gepland. Hierna gaat het via het Boeschoterbos eerst richting Voorthuizen waarna we afbuigen naar Nijkerk. Voor route beschrijving klik hier.

Vertrekpunt: TV Sparta, Watergoorweg 52, 3861 MA Nijkerk

TV Sparta is een cash loze vereniging. U kunt dus alleen met een pinpas betalen

Vertrektijd: 40km van 8:00 tot 11:00 uur, 75 en 100 km van 08:00 tot 10:00 uur

Inschrijving: Alleen ter plaatse voorafgaand aan de tocht, tegen contante betaling (geen PIN ).
Inschrijven: NTFU en KNWU leden kunnen inschrijven met “scannen met hun lidmaatschapspas”. Voor mensen zonder geldig pasje zijn inschrijfkaarten aanwezig.

Afstand SCAN & GO OVERIG
Kort           SCAN & GO    € 2,00      OVERIG  € 3,00
Midden     SCAN & GO    € 3,00      OVERIG  € 4,00
Lang          SCAN & GO    € 4,00      OVERIG  € 5,00

Alle deelnemers ontvangen 1 consumptie gratis.

Download het GPX bestand voor de 40 km tocht.

Download het GPX bestand voor de 75 km tocht.

Download het GPX bestand voor de 100 km tocht.