Rabo Toertocht

Address: Watergoorweg 52, 3861 MA Nijkerk, Nederland
  • Wordt gesponsord door: Rabo Randmeren Nijkerk
  • Afstanden: 40 km, 80 km & 110 km

Beschrijving 110 en 80 km.

De 110km route gaat via Bunschoten langs Amersfoort naar Soest en Lage Vuursche. Zoals de naam al zegt voert het daarna langs de Loosdrechtse Plassen en keer je via Bilthoven, Tienhoven, Leusden en Achterveld terug naar Nijkerk.

De 80 km route volgt dezelfde route met een shortcut ter hoogte van Blithoven. De routes voeren via landelijke wegen en fietspaden door het afwisselende landschap van polders , bossen en plassengebied, alles wat het Nederlandse landschap zo boeiend maakt.

Beschrijving 45 km.

De route gaat eerst binnendoor via het landelijke Holkerveen naar “Kruispunt Hoevelaken”. Vanaf hier gaat het door het nieuwe Stadspark, dat langs de snelweg ligt, naar de bossen van de Treek . Om vervolgens onderlangs Leusden Zuid te fietsen.

Langs het Vallei kanaal wordt om Leusden heen gereden naar Stoutenburg. Vanaf hier gaat het via Hoevelaken en Nijkerkerveen weer naar Nijkerk.

Zie onderstaand om de routes te bekijken en / of te downloaden klikt u op de gewenste afstand.

45  km

110 km.