Ridder Heuveltocht Hemelvaartsdag

Address: Watergoorweg 52, 3861 MA Nijkerk, Nederland
  • Wordt gesponsord door: Profile Ridder Nijkerk
  • Afstanden: 40 km, 100 km & 150 km

De 100 en 150km voeren via de landelijke weggetjes van de Gelderse Vallei naar de Utrechtse Heuvelrug. Na 35km is de eerste koffiestop op het Leersumseveld gepland. Hierna komen de klimmetjes bij Leersum en aansluitend de Amerongse Berg. Als de spieren lekker opgewarmd zijn gaat het richting Wijk bij Duurstede waarna we afdraaien naar Langbroek en dan langs de kazernes naar Soesterberg. Tenslotte gaat het via de oude polders langs Bunschoten terug naar Nijkerk. Voor route beschrijving klik hier.

De 100km splitst vlak na de koffiestop af en gaat direct richting Soest. De heuvels blijven nu beperkt tot de klimmetjes van het Zeisterspoor, de weg langs de kazernes. Voor route beschrijving klik hier.

Ook de 40km voert naar Achterveld via landelijke wegen, bospaden en kunstzinnige particuliere weggetjes. Een waar feest voor het hele gezin waarbij met name de kinderen grote ogen zullen opzetten. Voor route beschrijving klik hier.

Download het GPX bestand voor de 45 km tocht.

Download het GPX bestand voor de 104 km tocht.

Download het GPX bestand voor de 150 km tocht.