Terugblik op tweede Nijkerkse Fiets4daagse.

In Race

De deelname aan de Fiets4daagse was met gemiddeld 600 deelnemers per dag boven verwachting. Per dag deden  verdeeld in verschillende groepjes ca. 50 VOEK leden mee. Een woord van dank aan de 16 VOEK leden die de 12 routes hebben uitgepijld en aan “materiaalman” Jan v.d. Horst. Klik hier voor de terugblik beelden van Elly Hackman van Nijkerknieuws.nl

Achtergrond informatie.

Van maandag 9 tot en met donderdag 12 september 2019 zal de tweede editie van de Nijkerkse Fiets4daagse 2019 worden gehouden.

Vanuit Nijkerk zijn er nieuwe routes uitgezet. Die leiden u door bos, heide, polder, dorpen en cultuurlandschap. Vier korte, middel en lange routes met lengtes van ongveer. 30, 45 en 60 km. Uitgezet met pijlen,  ook beschikbaar als GPX-routes. Tal van VOEK leden verzorgen het uitpijlen.

Aan de “beleving”, zo kenmerkend voor de Nijkerkse Fiets4daagse, heeft de organisatie veel aandacht besteed.

De eerste dag fietst u door de Flevopolder, dag twee over de Veluwe daarna door de Gelderse Vallei en de laatste dag door de Utrechtse heuvels. Start en finish zijn dit jaar bij NSC, Sportpark “De Burcht” aan de Luxoolseweg 32.

Voor verdere informatie, zie website van de Fietsvierdaagse.