Clubkleding Algemeen

De VOEK web shop is uitsluitend voor VOEK leden.

Onderstaande informatie is bestemd voor de VOEK racers.  De kleding informatie voor de recreanten staat onder menu kopje “recreanten” of klik hier.

Het shirt korte mouw en de korte broek  zijn in de gangbare maten veelal het hele jaar leverbaar leverbaar. Voor de huidige voorraad ( 1/2/’23) van winterkleding zie onderstaand.

Heb je meer dan 2 jaar geleden voor het laatst een bibshort of lange broek besteld?
Houd er dan svp rekening mee dat de herenbroeken tegenwoordig ruimer vallen dan je gewend was. Heb je nu bijvoorbeeld een maat 6? Bestel dan nu een maat 5.

De lange broeken zijn voorradig in de maten: 7 en 8.  Dames: 40, 38. De broeken zijn neutraal zwart, zonder VOEK logo.

Het shirt lange mouw (jasje) is voorradig in de maten: 5 en dames 38, 40.

Het mouwloze dames shirt was een eenmalige aankoop en nog te verkrijgen in de maten: 36, 40 en 42.

Ook de windvanger is nog uitsluitend te bestellen in maten 4 en 40.

Lees voordat u bestelt deze pagina goed door. Belangrijk is de tekst onder “betaling en levering” omdat de standaard webshop info afwijkt van de VOEK regels.

In de shop bestellen de VOEK leden de clubkleding.

Voordat u de clubkleding gaat bestellen houdt u rekening met:

• – Het dragen van de clubkleding is verplicht bij het fietsen van de VOEK clubritten en de VOEK Toertochten;
  • – Verantwoordelijkheid voor bepalen van de maat ligt bij de leden; (richtlijn: zie maattabellen Vitesse).
  • – Voor shirts korte mouw en korte broek (bibshort) is een beperkte voorraad beschikbaar.  Nadat de leden besteld hebben wordt deze  direct uitgeleverd, zo niet dan krijg je bericht.
  • – Voor alle andere VOEK kleding kent de VOEK  twee bestelmomenten bij de leverancier per jaar met uitlevering in voor – en najaar. Dit zijn ook de momenten dat VOEK de voorraad van shirts en korte broeken aanvult. De levertijd bedraagt 2 maanden. VOEK bestelt bij de leverancier rond 31 januari en rond 8 augustus. Dit betekent dat alle bestelling na 8 augustus meegenomen worden in de voorjaar  bestelling (en alle bestellingen na 31 januari in de najaar bestelling).

Bijpassende accessoires zijn te koop bij Profile Ridder o.a. sokken en been- en armstukken.

Nieuwe leden

De VOEK houdt tevens een beperkte voorraad shirts met korte mouwen en korte broek (bibshort) in de gangbare maten apart voor de nieuwe leden.

De clubkleding (shirt en broek) wordt bekostigd vanuit het inschrijfgeld dat elk nieuw lid betaald. Belangrijk is dat nieuwe leden eerst bij de VOEK staan ingeschreven, voordat een bestelling geplaatst wordt.  Bij de bestelling door nieuwe leden geeft u aan ( in de kolom opmerkingen)  “dit is een bestelling voor een nieuw lid”.

Nieuwe leden kunnen ook via de webshop aanvullende kleding (bijv. extra shirt, broek, lange broek) tegen de aangegeven prijs bestellen. Deze artikelen komen echter niet uit de genoemde voorraad.  Deze bestellingen worden besteld in de voor- en najaar bestelling bij de leverancier.

Bestellen, betaling en levering.

Als u de 1ste keer bestelt vult u op het bestelformulier  alle gegevens in. Heeft u al eerder bestelt en toen een account aangemaakt (met wachtwoord) dan kunt u het vinkje aanklikken  “eerdere klant”.  U hoeft dan uw persoonlijke gegevens niet meer in te vullen. Als deze gegevens niet meer kloppen, bijv. omdat u verhuist bent dan vult u op het bestelformulier de nieuwe gegevens in.

Nadat u besteld heeft ontvangt u een bevestiging email. De tekst hierop behoort bij het webshop programma en is door VOEK niet te wijzigen.   De begin tekst voor VOEK luidt:

Bedankt voor je bestelling.  Onderstaand vind je een herinnering van wat je hebt besteld.
Je ontvangt een mail zodra de kleding bij Ridder ligt om op te halen.
De levertijd is afhankelijk van wat je besteld hebt en voorraad VOEK.

Bij (kolom) betaalmethode luidt de VOEK tekst : Via incasso, nadat de kleding geleverd is.

——————

Betaling gaat via incasso door Toerfietsclub VOEK NIJKERK vanaf het rekeningnummer dat bij de VOEK bekend is.

U ontvangt per e-mail bericht zodra de kleding voor u klaar ligt bij Profile Ridder, Groenestraat 44 – 46, Nijkerk.

Profile Ridder fungeert uitsluitend als afhaalpunt van de bestellingen. Er is hier dus geen mogelijkheid om kleding te passen.

Gebruik voor het vast stelen van de maat onderstaande tabel:

Maattabel Vitesse kleding VOEK (richtlijn)

Dames
Vitesse 34 36 38 40 42 44 46
Damesmaat XXS XS S M L XL XXL
Heren
Vitesse 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Herenmaat XS S M M/L L XL XXL XXXL 4XL

Voor vragen mail naar: voekkleding@gmail.com