Op vrijdag 23 november gaan we weer lekker beuken op de baan in Apeldoorn.

Baanclinic Apeldoorn: vrijdag 23 november 2018
Op vrijdag 23 november is het zover: de jaarlijkse baanclinic! Dit jaar wordt het wederom een samenwerking tussen VOEK uit Nijkerk en Snel Verzet uit Hoogland.

De meeste fietsers brengen de winter op de mountainbike door om hun conditie op peil te houden, maar even “knallen op de baan” zoals veel profs doen is ook lekker. Kijk maar eens naar de Zesdaagse in Rotterdam begin van ieder jaar.

VOEK en Snel Verzet hebben van de baanclinic een jaarlijks terugkerend evenement gemaakt. Normaalgesproken zou deze clinic begin 2019 worden georganiseerd, maar deze is door SVH naar voren gehaald om ook een evenement op de wielerkalender te hebben aan het einde van 2018.

Het moet een evenement zijn welke voor zowel beginners als gevorderden leuk en te doen is.

De baanclinic wordt inmiddels voor de zesde keer georganiseerd. Dit jaar organiseren we één clinicavond van twee uur bij het Omnisport in Apeldoorn op vrijdagavond 23 november 2018 van 19:00 tot 21:00 uur. Voor beginners veel uitleg en oefenen en voor gevorderden veel wedstrijdelementen. Je kunt zelf bepalen tot hoever je gaat. Dus voor ieder wat wils!

Kosten voor de clinic bedragen € 15,00* per persoon (met een maximum van 30 deelnemers, 15 voor VOEK en 15 voor Snel Verzet). Het oorspronkelijke bedrag is € 25,00, maar Voek sponsort de Voek-deelnemers met € 10,00 per persoon. In dit bedrag is zowel de baan- als fietshuur opgenomen. Overige benodigdheden worden in een aanvullende mail aan de deelnemers gecommuniceerd. De clinic wordt zoals aangegeven wederom gezamenlijk georganiseerd met Snel Verzet uit Hoogland en introducés zijn welkom (uiteraard hebben SVH en Voek-leden voorrang).

* Ben je ook KNWU-lid, dan vervalt je benodigde dagverzekering en betaal je € 12,00 per persoon. Je dient wel je KNWU-pas te tonen tijdens de bewuste vrijdagavond.

Nadere informatie over het evenement wordt via de website www.voeknijkerk.nl via Facebook of via de mail gecommuniceerd met de deelnemers.

Aanmelding kan een mail te sturen naar sjoerd.vanderwoude@planet.nl; je krijgt dan een bevestigingsmail en de vraag voor extra informatie.

Meer informatie vindt je op: https://www.youtube.com/watch?v=17ZWeD2iU0Y en https://www.omnisport.nl/clinics/.

Mocht je nog vragen hebben kun je altijd een mailtje sturen sjoerd.vanderwoude@planet.nl of bellen (06-55861468).