Doe dit voorjaar mee met Start2Bike.

In Race

Ben je beginnend racefietser en wil je beter leren fietsen? Schrijf je dan nu in voor Start2Bike: een leuk en leerzaam trainingsprogramma waar ervaren instructeurs je de juiste fietstechniek bijbrengen. De  trainingen starten op zaterdag 19 maart. Voor inschrijving zie: Start2Bike – VOEK Toerfietsclub Nijkerk

Wielrennen is populairder dan ooit. Sinds de uitbraak van het coronavirus is (sportief) fietsen voor veel mensen een uitlaatklep geworden. Toch heeft niet iedereen zijn racefiets even goed onder controle. Zaken als remmen, schakelen en bochten nemen werken allemaal net even anders dan op een gewone tweewieler. Als je deze fietstechnieken goed onder de knie wilt krijgen, doe dan mee aan Start2Bike.

Het aantal trainingen bij de VOEK is 6 zaterdagen. Aanvang: 8.30 uur, verzamelen bij Profile Ridder Nijkerk. Ontvangst met koffie / thee en cake. (beschikbaar gesteld door Profile Ridder).
Theorie van 8.45 uur tot 9.00 uur. Daarna praktijk training met een of meerdere specifieke thema’s, bijv. over fiets houding, schakelen, remmen, balans houden, afdalen, veiligheid etc. Trainingen worden verzorgd door Gijsbert en Hilco Bast.

De inschrijving voor Start2Bike is nu geopend . Zie: Start2Bike – VOEK Toerfietsclub Nijkerk
Twijfel je of Start2Bike iets voor jou is? Neem dan contact met op met Gijsbert Bast via de website van de VOEK,

Deel dit bericht met vrienden of bekenden die ook graag gaan wielrennen of door jou op het idee gebracht worden.