Nijkerkse Fiets4Daagse

13-09-2021 - 16-09-2021 Gehele dag

Inschrijven voor Nijkerkse Fiets4daagse is vanaf 1 augustus mogelijk.

Van maandag 13 tot en met donderdag 16 september 2021 zal in principe de derde editie van de Nijkerkse Fiets4daagse weer worden gehouden.

De Nijkerkse Fiets4daagse is een gezamenlijk initiatief van de in Nijkerk gevestigde organisaties UVV, IVN en VOEK.

Sjaak de Korte, één van de initiatiefnemers: “Het is fijn dat nu  weer de draad opgepakt wordt van de eerste twee succesvolle edities in 2018 en 2019. Vanuit Nijkerk zullen er weer routes worden uitgezet, leidend door bos, heide, polder en omliggende dorpen.”

De uit te zetten routes kennen de afstanden van ca. 30/35, 40/45 en 60/65 kilometer. De kortste route kan ook gereden worden door gebruikers van een scootmobiel.

Start en finishplaats is het NSC sportterrein aan de Luxoolseweg in Nijkerk. Vanwege de te nemen coronamaatregelen kunnen er maximaal 500 deelnemers meedoen aan deze fietsvierdaagse en zijn er onderweg geen georganiseerde belevenissen. Ook niet bij start en finish.

Daarbij dienen alle deelnemers  zich vooraf aan te melden via de website Nijkerkse fietsvierdaagse | UVV Nijkerk (uvv-nijkerk.nl) of via het UVV Secretariaat (tel. 033 – 246 01 15, maandag t/m vrijdag tussen 08.30u- 11.00u).

De inschrijvingskosten bedragen € 10,-. Mocht de Nijkerkse Fiets4daagse vanwege corona onverhoopt afgelast worden dan zal geen restitutie plaatsvinden en dient de gedane inschrijving als voucher voor de editie van 2022.

De inschrijving is inmiddels gestart via de website van de UVV Nijkerk, klik hier.