TG 25 Harderwijk 55km

21-08-2019 18:30 - 21:00
Het Plein
Address: Plein, 3861 AB, Nijkerk

“HARDERWIJK” 55 km  (2019)

Samenvatting: via Zeewolde – Biezenburcht – Harderwijk – strand Nulde – Arkervaart sluis

Via Havenstraat, RA Watergoorweg, Rd industriegebied, RA Galvanistraat, viaduct onder A28, Rd Arkersluisweg, RA over sluis, Zeeweg, Krsp N301 oversteken, LA Berencamperweg, over sluisbrug RA en LA Erkemederweg, Nulderpad, RA fietspad, Spiekweg, – ZEEWOLDE – na ca 1150 mtr. oversteken, LA Groenewoudseweg, einde weg oversteken , LA en achter elkaar op fietspad, brug over water, LA fietspad volgen, Vlaamsegaai, RA Gelderseweg, LA fietspad Paseo Ariana, LA Kwartiermakerslaan, RA Ossenkampweg, einde RA Knardijk, ri BIEZENBURCHT- LA Knardijk, rotonde RA oversteken, over en onder water, RA en LA Flevolaan, -HARDERWIJK-, RA Burgm.de Meesterweg, Havenkade, RA Vogelstraat, en achter elkaar fietsen, langs de haven, LA over Boulevard, einde over rotonde fietspad, Rd Goed rechts houden i.v.m. de Blinde muur, fietspad –langs Strand Horst, parallel aan A28 blijven, bij –STRAND NULDE- en Jachthaven LA, viaduct onder A28 door, Hoornsdam, RA Stenenkamer, Waterweg, RAH Arlersteeg, RA Middelbeekweg, LA Zeedijk, Rd naar –ARKERVAART SLUIS – Nijkerk  (alternatief – vanaf Nulde over de Zeedijk naar Nijkerk: achter elkaar fietsen!