Fietsen in een andere tijd.

In Race

Nieuws o.a. over Start2Bike, Fiets4daagse en clubkleding. Fietssuggestie: de Grote Trap.

Met inachtneming van de RIVM voorschriften konden wij de afgelopen maanden door het mooie weer volop genieten van het fietsen. Natuurlijk missen wij als racer of recreant de gezellige clubavonden. Maar ook de andere groepsactiviteiten die niet doorgingen zoals: openingsrit, recreanten dag, Hemelvaartstocht. Tevens is recentelijk besloten dat de VOEK reis en het recreantenweekend dit jaar niet doorgaan.

Start2Bike wordt opgeschoven naar volgend jaar. Voor de nieuwelingen is het aansluiten bij de VOEK ritten makkelijker als Start2bike in het voorjaar 2021 plaats vindt.
Helaas is de 3e editie van de Nijkerkse Fiets4daagse in de 2e week van september 2020 afgelast. Daarvoor in de plaats is het mogelijk om in de maanden juni, juli, augustus en september 2020 op eigen gelegenheid alle routes van de 1e editie nog eens fietsen. Voor meer informatie zie: https://uvv-nijkerk.nl/activiteiten/nijkerkse-fiets4maanden/juni/ of klik hier.
De nieuwe VOEK recreanten clubkleding is inmiddels klaar, maar kan nog niet in groepsverband worden uitgereikt. De kleding is opgeslagen en ligt per set op naam verpakt klaar bij de groep contactpersonen. De voorjaarbestelling van de VOEK racers clubkleding is via Ridder aan de leden uitgereikt. Tevens is de VOEK stock voorraad van korte broeken en shirts aangevuld, zodat deze direct leverbaar zijn. Ook het nieuwe racers mouwloze dames shirt is uitgeleverd. Er zijn nog enkele van deze mouwloze dames shirts beschikbaar en te bestellen via : https://voeknijkerk.nl/winkel/ of klik hier

Fietssuggestie: Dit jaar is in de Flevopolder door een nieuw natuurgebied een nieuw fietspad geopend, genaamd de Grote Trap. Het is te bereiken door bij de Nijkerkse Sluis over het Nijkerkerpad alsmaar rechtdoor te fietsen. Na het oversteken van de N305 (Gooiseweg) RD en na het viaduct begint aan de rechterkant het fietspad genaamd de Grote Trap. Vervolgens fiets je kilometers door een schitterend gebied. Vanaf de Sluis knooppunten: 64, 68, (alternatief door bos 69, 70) 71, 35, 34, 33, 41 recreanten hier rechtsaf richting Zeewolde of groter rondje voor racers bij 41 RD > 9 RA (Ibisweg) > Zeewolde.

Veel fiets plezier in deze andere tijd.