Op 14 maart 2020 is het weer zover: de jaarlijkse baanclinic! Wederom een samenwerking tussen VOEK uit Nijkerk en Snel Verzet uit Hoogland.
De meeste fietsers brengen de winter op de mountainbike of cyclocross door om hun conditie op peil te houden. Daarnaast neemt de populariteit van indoor trainen op Zwift ook enorm toe. Maar even “knallen op de baan” zoals veel profs doen is ook lekker. Kijk maar eens naar de Zesdaagse in Rotterdam die steevast aan het begin van ieder jaar plaatsvindt.

VOEK en Snel verzet hebben van de baanclinic een jaarlijks terugkerend evenement gemaakt. Het moet een evenement zijn welke voor zowel beginners als gevorderden leuk en te doen is.

De baanclinic wordt inmiddels voor de zevende keer georganiseerd. Dit jaar organiseren we één clinicmiddag van drie uur bij het Omnisport in Apeldoorn op zaterdagmiddag 14 maart 2020 van 14:00 tot 17:00 uur. Voor beginners veel uitleg en oefenen en voor gevorderden veel wedstrijdelementen. Je kunt zelf bepalen tot hoever je gaat. Dus voor ieder wat wils!

Kosten voor de clinic bedragen circa € 20,00 per persoon (uitgaande van 30 deelnemers). Het oorspronkelijke bedrag is circa € 30,00, maar Voek sponsort de Voek-deelnemers met € 10,00 per persoon. In dit bedrag is zowel de baan- als fietshuur opgenomen. Overige benodigdheden worden in een aanvullende mail aan de deelnemers gecommuniceerd. De clinic wordt zoals aangegeven wederom gezamenlijk georganiseerd met Snel Verzet uit Hoogland en introducés zijn welkom.
Nadere informatie over het evenement wordt via de website www.voeknijkerk.nl, via Facebook of via de mail gecommuniceerd met de deelnemers.

Aanmelden kan nu al via de mail sjoerd.vanderwoude@planet.nl.
Inschrijven doe je door het inschrijfformulier in te vullen welke je krijg toe gemaild.
Meer informatie vindt je op: https://www.youtube.com/watch?v=17ZWeD2iU0Y en https://www.omnisport.nl/clinics/.
Mocht je nog vragen hebben kun je altijd een mailtje sturen sjoerd.vanderwoude@planet.nl of bellen (06-55861468).
Zet zaterdag 14 maart 2020 vast in jullie agenda!

Met vriendelijke groet,
Sjoerd van der Woude