Beste recreanten,

Ook voor dit jaar weer een onderkomen gevonden voor het jaarlijkse fietsweekend. Ditmaal gaan we iets chiquer logeren en wel in Hotel Waddinxveen, dat midden in het gelijknamige dorp ligt. De meeste kamers hebben een eigen badkamer. Voor een aantal kamers is er een gedeelde badkamer op de gang. Omdat we het hotel hoogstwaarschijnlijk voor ons alleen zullen hebben zal dat geen probleem opleveren. Verder verschillen de kamers niet zoveel van elkaar.

Voor de fietsen is er een overdekte stalling. Omdat zowel de prijzen als het Btw-tarief de afgelopen jaren behoorlijk zijn gestegen (zonder dat de eigen bijdrage daarop is aangepast) zijn we genoodzaakt de eigen bijdrage nu te verhogen naar € 60,00 per persoon. Dit is inclusief diner, overnachting, ontbijt en enkele consumpties onderweg. De overige consumpties komen – zoals gewoonlijk – voor eigen rekening.

De routes voor beide dagen zullen ongeveer 80 km lang zijn. Onderweg zullen we ook weer de nodige pitstops maken, waarbij we zullen letten op oplaadpunten voor de e-bikes. Ook voor de traditionele picknicklunches zullen we geschikte plekken uitzoeken.

Heb je zin om mee te gaan, meld je dan aan.

Hartelijke groet,

Graag onderstaand formulier invullen en uiterlijk 31 maart a.s. Inleveren bij of mailen naar Minie: minie.vandenburg@gmail.com

—————————————————————————————————————-

Ik ga mee naar Waddinxveen op 22 en 23 augustus 2020 en machtig hierbij de penningmeester om € 60,00 van mijn bankrekening af te schrijven:

lBAN-nr.:                            Naam:                                       Nr. ID-bewijs:

Straat/huisnr.:                                                                      Woonplaats:

Telefoon:                          Mobiel:                                       E-mailadres:

Handtekening:                                                                      Datum:

Mocht je speciale dieeteisen hebben geef ons dat dan even door.